2013-06-19

The winners (for swedish readers)



Tjaba tjena hallå!

Eftersom Lihini just nu befinner sig på Sri Lanka, "högt uppe bland molnen" som hon beskriver det själv, har jag (hennes vän Julia Karström) fått den stora äran att meddela vilka som har vunnit tävlingen som hon haft uppe här i några dagar!

Hon ville att jag skulle skriva att det var absolut inte ett lätt beslut och om hon kunde skulle hon välja alla som vinnare, även fast man nästan alltid säger så när man har tävlingar, tror jag verkligen att hon menade det!

Så.....

VINNARNA

  • Linnea 
  • Alice 
  • Elina 
Grattis till er och tack till alla som varit med och tävlat, håll utkik, vem vet kanske kommer det fler tävlingar och då kanske det är ditt namn som står här!!
För att få eran bok maila: lihini.w96@gmail.com

Puss på er alla, och kom ihåg, MUSTASCHER ÄGER!!!!!!! 

Over and out 

Julia 






3 comments:

  1. Och mitt tävlingsinlägg, ett av TRE synliga igår, är borttaget. Syns bara ett.
    Ingen vidare seriös sida!!!
    Men grattis till vinnarna, har ju redan läst den på engelska själv!!

    //Marie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Marie.
      Jag har fått in både mejl och dylikt av folk som inte kunnat kommentera så jag har haft många fler än 3 tävlande.
      Jag har ej tagit bort några kommentarer, du säger att endast en kommentar syns och jag tror du syftar på Alice kommentar, hon kommenterade inte under samma inlägg.
      Att du inte finner sidan seriös håller jag inte med om, jag lägger ned både tid och själ här på bloggen för mina läsares skull.

      Delete
    2. Alla kan inte vinna, så är det tyvärr !

      Delete